piątek, 16 maja 2014

Wspomnienia z dzieciństwa, elementarz i odkrywanie świata.

   Moje wspomnienia z dzieciństwa to obrazy pełne upalnego lata na wsi, malw i różnokolorowych wspaniale pachnących kwiatków w ogródku, przed oknem. Czas spędzony na całodniowej zabawie w bujnej zieleni.
Do dzisiaj czuje zapach nie tylko kwiatów, ale i ziół m.in. rumianku, macierzanki i pokrzywy. Ogródek kwiatowy, warzywny i sad ciągle odkrywane na nowo. Wędrowanie wśród łanów zbóż lub trawy, leżenie na kopce wspaniale pachnącego siana.
Dla mnie dzieciństwo to wspaniała przygoda i chwile spędzone na wyprawach w zakamarki tajemniczego świata. Chwile pełne przygód, marzeń, fantazji na przeróżne tematy oraz zapach, zapach...
  Poniżej przedstawiam mój haft do którego wykonania przekonał mnie wzór V. Enginger:
To ta praca przeniosła mnie w tamte chwile.
 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz