poniedziałek, 3 lutego 2014

Carte Postale De Paris .


Jest 3 lutego, a za oknem mam piękny słoneczny dzień.Dziś rano obudziły mnie intensywne promienie słoneczne wpadające do mojej sypialni.I nie wiadomo dlaczego przypomniała mi się podróż do Francji.Zapach świeżo pieczonych bagietek i croissantów z  przyulicznych pattisserie.  Przeciągając i wyginając jak to kot o poranku rozmarzyłam się o Paryżu...Z szuflady wyciągnęłam haft,który wykonałam spory czas temu oraz film Woody Allena "O Północy w Paryżu" Film ten ,to piękna i barwna pocztówka z francuskiej stolicy,która zachęca do odkrycia sekretów miasta.      








         Do haftu użyłam :  AIDA 18 ct (Zweigart), kolor ecru, nici  DMC
         Projekt: Anette Eriksson





                                              

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz